Bizimpress_mascha-pauline-crop (Small)

Het belang van een goede profielfoto

Maandag hebben wij de visagie en styling touch-up verzorgd tijdens een fotoshoot voor een bedrijf. Het bedrijf wilde twintig profielfoto’s hebben van hun medewerkers. Het lijkt misschien overdreven om visagie bij de fotoshoot te boeken, maar het is écht de finishing touch. Het is best zonde als je er achteraf achterkomt dat je stropdas scheef hing of dat een irritant plukje haar net voor je oog scheen te zitten. En hoe prettig is het als je de medewerkers gewoon aan het werk kunt houden? Onze fotograaf komt naar het bedrijf toe met een mobiele studio.

Het voordeel hiervan is een complete fotoshoot, waarbij iedere werknemer hetzelfde op de foto staat. Dat is niet alleen netjes en overzichtelijk, maar staat ook een stuk professioneler. Daarnaast is er minimaal tijdsverlies, aangezien de werknemers niet met zijn twintigen in een afgehuurde touringcar naar de fotostudio hoeven te komen.

Van tevoren wordt de website van het bedrijf bekeken en gaan wij, in overleg met de klant, kijken naar de wensen. Hierna volgt een offerte op maat. De beelden van de fotoshoot worden voor vrij gebruik geleverd. Dit kan in het speciale kleurgebruik van de fotograaf of in de gewenste kleur van de klant. Dus vanaf nu kan jouw ingezoomde vakantiefoto op LinkedIn gewijzigd worden.

Wat is het uiteindelijke resultaat? Mooie, frisse en professionele beelden die passen bij de website en de look-and-feel van het bedrijf. BizImpress gelooft dat mensen het merk maken en dus ook deze beelden.

De fotografie zit bij de Biztraining premium inbegrepen. Tevens een stukje communicatie en styling worden meegenomen in deze uitgebreide bedrijfstraining. De training is niet alleen nuttig, maar zorgt ook voor toegevoegde waarde voor het bedrijf: gezelligheid en teambuilding met collega’s.

Interesse? E-mail ons voor meer informatie over een profielfoto (bedrijven en zakelijke individuals).

 

Foto:  fotoshoot Van Hees fotografie voor Drukkerij van de Geer Badhoevedorp