Promiss opent zes winkels voor vrouwen met karakter in Noord-Holland

Promiss opent zes winkels voor vrouwen met karakter in Noord-Holland

Op 9 augustus opent het nieuwe Promiss aan de Gedempte Gracht 12 in Zaandam en op donderdag 11 augustus aan de Zeestraat 7 in Volendam. Ook in Heerhugowaard ), Schagen, IJmuiden en Den Helder opent Promiss de komende weken haar winkels.

De merknaam doet misschien denken aan de winkelketen van voorheen, maar niets in de nieuwe store herinnert aan het ‘oude’ merk. Promiss is er voor vrouwen met een moderne stijl die zoeken naar de perfecte fit, moderne klassiekers en hoge kwaliteit. Een vrouw met karakter die haar beste features graag benadrukt. Karakter bepaalt je stijl: dit motto voert het merk door in alle elementen. Dat is terug te zien in de kleding, waarbij aandacht voor detail, fit en textuur vooropstaat, maar ook in de accessoirelijn en de groeiende home-collectie. Promiss streeft ernaar om zo snel mogelijk een 50-tal on- en offline verkooppunten te realiseren.

Focus op pasvorm en kwaliteit

Designer Yana Gorbacheva nam samen met haar team de rebranding van het merk op zich: “Het is een grote eer om Promiss vorm te geven, de positionering te bepalen en het concept te ontwikkelen, van collecties tot winkelinrichting. Het doel is om te voldoen aan de vraag naar vrouwelijke, stijlvolle en toegankelijke kleding in maat 36 tot en met 46, ongeacht leeftijd. Innovatieve stoffen en doordachte ontwerpen zorgen voor de perfecte fit en hoge kwaliteit tegen een toegankelijke prijs.”

Over Promiss

Promiss onderscheidt zich door hoge kwaliteit, een toegankelijke prijs en zeer goede service te bieden aan veertigplus vrouwen met karakter. De flagshipstore opende op 14 juli 2016 in Hoofddorp. Hun vrouwelijke visie en oog voor detail leidde tot een modern concept met karakter. Promiss streeft ernaar om zo snel mogelijk een 50-tal on- en offline verkooppunten te realiseren. Het interieur van de Promiss stores is ontworpen door architectenbureau Studio Nest. Sandra Rijling van Rijling Merkstrategie is mede verantwoordelijk voor de rebranding van het merk.